Om os

Allefagforeninger.dk er en informationstjeneste om danske fagforeninger og a-kasser. Vi har siden 2012 været en af Sveriges største informationstjenester omhandlende fagforeninger og a-kasser, og vi har nu bevæget os videre over Øresund til Danmark.

Vores mål er at hjælpe vores besøgende med at finde rundt i alle de forskellige fagforeninger og a-kasser i Danmark samt finde information om dagpenge, lønsikring mm., således at man kan træffe det rette valg når man vælger fagforening og/eller a-kasse.

Vilkår

Allefagforeninger.dk er drevet af Enkla Media, og er ikke sammenkoblet til nogen fagforening eller a-kasse. På den måde er allefagforeninger.dk ikke påvirket af at fremme nogen bestemt faglig forening, men vi kan i stedet fokusere på at videreformidle god information om foreningerne. Dog kan vi modtage kompensation fra fagforeninger og a-kasser, idet vi sender nye potentielle medlemmer deres vej fra vores side.

Vi hos allefagforeninger.dk arbejder kontinuerligt på at opdatere korrekt information vedrørende fagforeninger og a-kasser, men vi tager ikke ansvar for at videregive ukorrekte oplysninger. Derfor er det vigtigt, at du selv kontrollerer vigtig information direkte på den fagforenings- eller a-kasses hjemmeside, som du er interesseret i.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål omkring vores hjemmeside, er du meget velkommen til at kontakte os på info@enklamedia.com. Husk dog på, at vi er en generel informationstjeneste, og vi kan derfor ikke svare på specifikke spørgsmål gældende din specifikke situation eller din fagforening og a-kasse. Hvis du sidder inde med nogle af disse slags spørgsmål, er det bedst at du selv tager kontakt til fagforeningen eller a-kassen som det drejer sig om, så de kan hjælpe dig bedst muligt.