Lederne

Kan du blive medlem af Lederne?

Har du ledelse som kerneområde i dit arbejdsliv, kan svaret meget vel være et ja. Lederne er nemlig navnet på en fagforening/fagorganisation, hvis medlemmer findes inden for ledersegmentet. Der optages både nuværende og kommende ledere, der eksempelvis skal håndtere stillingsbetegnelser som direktør og butikschef.

logo lederne

www.lederne.dk

Anställd

Navn: Ledernes A-kasse
    Pris: 453

FOR LEDERE OG BETRODE MEDARBEJDERE
Bliv medlem i Lederne - fagforening og a-kasse.
Kun 521 kr/md.

• Rådgivning, sparring og kurser
  • Fokus på ledelse
  • En af Danmarks billigste fagforbund

Fordelen ved at melde sig ind i en fagorganisation som Lederne kan være den fagspecifikke coaching, som man får tilbudt i hverdagen, når man f.eks. søger hjælp til kontraktforhandlinger eller udredning af krav til arbejdsmiljøet. Bliver man som leder indsat i et psykisk stressende arbejdsmiljø, eller bliver man en del af et konkursbo, kan det være yderst fordelagtigt at have fagforeningen som støtte – både mentalt og juridisk, hvis diverse tvister får et retsligt efterspil.

Lederne har på nuværende tidspunkt godt 100.000 medlemmer og har 19 afdelinger fordelt over hele landet. Hovedkontoret er placeret i København.

Lederne tilbyder både en fagorganisation og a-kasse til sine medlemmer. Vælger man alternativet med både a-kasse og fagorganisation, vil den månedlige ydelse være 505,33 kr. Vælger man til gengæld kun fagforeningen, beløber udgiften sig til 172,33 kr. Man bør således gøre op med sig selv, hvor stor en sikring man ønsker sig i sit arbejdsliv.