Betingelser

Allefagforeninger er et affiliate-site, som drives i kommercielt øjemed. Hver gang en bruger tilmelder sig, modtager vi en mindre provision fra selskaber og individer. Det koster imidlertid ikke noget for de besøgende at bruge hjemmesiden.

Allefagforeninger viser ikke alle fagforeninger og a-kasser i Danmark, men der vises et bredt udvalg af fagforeninger og a-kasser i Danmark. Allefagforeningers liste er ikke komplet, men det er vores mål, at du kan foretage en velovervejet beslutning om valg af fagforening og a-kasse. Selv om vi eventuelt modtager provision, mener vi ikke, at det har indflydelse på oplysningernes kvalitet.

Vi stræber efter at levere 100% korrekte data til vores kunder. Allefagforeninger fraskriver sig eventuelle fejl og mangler på hjemmesiden i forbindelse med priser og øvrige oplysninger, da det er fagforeningerne og a-kasserne, der er ansvarlige for at levere korrekte oplysninger og priser på deres hjemmeside.

Det er således muligt, at oplysninger på allefagforeninger kan variere og afvige fra de officielle oplysninger på hjemmesiden for en organisation, tjenesteudbyder eller et bestemt produkt. Hvis der er uoverensstemmelser mellem indholdet på vores hjemmeside og indholdet på de hjemmesider, som vi henviser til, så bør du tage udgangspunkt i oplysningerne på tredjepartssiden.

Indholdet på allefagforeninger.dk leveres ”som det er” uden garantier af nogen art. Allefagforeninger giver således ingen garantier for oplysningernes nøjagtighed, troværdighed eller fuldstændighed. Brug af hjemmesiden er på eget ansvar. Allefagforeninger kan ikke holdes til ansvar for eventuelle tab eller skader i forbindelse med brug af oplysningerne på vores hjemmeside.

Indholdet af denne hjemmeside er beskyttet af ophavsret og må ikke kopieres uden forudgående skriftligt samtykke fra allefagforeninger.dk.

Information til fagforeninger og a-kasser

Hvis du repræsenterer en fagforening eller en a-kasse, og gerne vil i kontakt med os på allefagforeninger.dk, er det nemmest at sende en e-mail til info@enklamedia.com.

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du har fundet ukorrekte oplysninger på vores side, eller har vigtige synspunkter eller oplysninger, som mangler at blive fremført på vores hjemmeside. Vi forsøger at holde allefagforeninger.dk så opdateret og korrekt som muligt, men vi værdsætter altid rettelser og forslag til forbedringer.

Vi arbejder hårdt på at styrke samarbejdet med fagforeningerne og a-kasserne. Hvis du repræsenterer en fagforening eller a-kasse og ønsker mere synlighed på allefagforeninger.dk, er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan se på mulighederne sammen.