Krifa

Få kendskab til Krifa (Kristelig Fagforening)

Krifa (en forkortelse for Kristelig Fagforening) er en tværfaglig fagforening, der både optager lønmodtagere og selvstændige. Som fagforening har Krifa især slået på deres billige priser og deres uafhængighed, hvor man bl.a. kæmper indædt mod fagbevægelsernes eksklusivaftaler og i stedet ønsker en mere individualiseret tilgang. Krifa har derfor i mediebilledet fået tildelt prædikatet ”gul fagforening”, som anses som et ideologisk modstykke til de mere velkendte ”røde” fagforeninger. Missionen for Krifa er desuden at kæmpe for trivsel i hverdagen for det enkelte medlem.

Krifa logo

www.krifa.dk

207000 st

Anställd

Navn: Krifas a-kasse
    Pris: 476

FOR LØNMODTAGERE
Bliv medlem i Krifa - fagforening og a-kasse.
Kun 615 kr/md.

• Juridisk rådgivning
  • Lønsikring

Krifa opererer med forskellige kontingentspriser, alt efter hvilke ydelser man ønsker. Man kan vælge mellem Krifa Light, Krifa Basis og Krifa Plus, der ligger i prislejet 39-239 kr. Vil man derimod også være medlem af Krifas a-kasse, stiger prisen til mellem 499-699 kr. Krifa tilbyder i øvrigt 2 måneders gratis medlemskab af fagforeningen til nye kunder.

Ønsker man at vurdere dette prisniveau med andre lignende fagforeninger, kan man med fordel gøre brug af diverse sammenligningsoversigter på nettet. Husk blot at vurdere, hvor meget du egentlig får for pengene, og hvad du har behov for i netop dit arbejdsliv.

Krifa er Danmarks fjerdestørste fagforening med 207.000 medlemmer. Fagforeningen har kontorer overalt i landet.