Merkonomernes Hovedorganisation

Merkonomernes Hovedorganisation – for merkonomuddannede

Er du enten færdiguddannet merkonom eller på vej til at blive det, og vil du gerne organisere dig i en fagforening, er Merkonomernes Hovedorganisation et muligt match. Her finder du nemlig en fagforening, der siden 1982 er gået i front for merkonomers rettigheder på arbejdsmarkedet. Der er således tale om en fagspecifik og uafhængig fagforening, der kun optager merkonomer.

Det bevirker, at du får tilbudt en målrettet vejledning af et team, der kender branchen ud og ind. Uanset om du er akademimerkonom eller agraøkonom kan du få hjælp til dine lønforhandlinger, dine job- og karrieremuligheder samt den jura, der vedrører netop dine arbejdsforhold.

Allefagforeninger understøttes af sit publikum. Når du tilmelder dig via links på vores websted, kan vi få en provision. Lær mere.
Merknomernes H Logo

www.mh.dk

Navn: Samarbejder med Min A-kasse
    Pris: 490

Som fagforening arbejder Merkonomernes Hovedorganisation sammen med Min A-kasse, hvorfor du som medlem kan få en komplet pakke, hvis du måtte ønske det. Kontingentet afhænger således bl.a. af, om du vælger begge dele, og om du skal være deltids- eller fuldtidsforsikret. Arbejder du over 30 timer, skal du fuldtidsforsikres, og her vil kontingentet hos Merkonomernes Hovedorganisation være 879 kr. pr. måned for den komplette pakke. Vil du kun nøjes med at være medlem af fagforeningen, beløber udgiften sig til 389 kr. pr. måned.

Merkonomernes Hovedorganisation har kontorer i Valby, Aalborg, Aarhus og Middelfart.